zondag 29 juni 2014

Vakantie zoeken op basis van budget, nieuw leuk zoek je vakantie op prijs

Ik zat gisteren een artikel in de Metro te lezen over een website die reizen zoekt op basis van budget.

Je wilt een weekje weg en hebt 250,- te besteden dan kun je hier gewoon op bedrag zoeken en zie je gelijk waar je voor dat geld naar toe kunt. Ik vind het een reuze goed idee.

Eenmaal thuis kon in natuurlijk nergens die site meer vinden, maar kwam er wel achter dat er al meer sites zijn die op deze manier werken dus niet helemaal uniek.

Zoek een vakantie in op basis van je beschikbare budget 
Ik vind het wel een goed idee en zo kun je voor weinig geld op heel verrassende plaatsen terechtkomen. De site heeft al aardig wat aanbod, maar ik denk dat het nog een stuk beter kan en dat ze nog wat meer reizen in de datebase op moeten nemen. Wat me trouwens een hele puzzel lijkt met het grote aanbod van reisaanbieders.

Hier een aantal sites waar je je vakantie kunt zoeken op basis van je budget :

NIEUW -  GENIUS FLIGHT.COM  KLIK HIER 

Deze sites bestaan al langer en werken volgens hetzelfde systeem geef je budget in en boek.

JAUNTAROO KLIK HIER

WERELDRADAR KLIK HIER 

Wereldradar werkt het snelst en komt met een ruim aanbod als je je budget ingegeven hebt. Deze site bestaat het langst en werkt het prettigst.

Dus wil je weg maakt niet uit waarheen en niet te duur ?  Kijk dan zeker even rond op deze sites een nieuwe manier van vakantie boeken.